Rooseeeendaaaaaaaal <3

Klockan är halv tio och jag kom precis hem från skolan. Var guide på öppet hus och ville då INTE hålla mig till mina egna guide-tider utan guidade från början till slut. Jag menar, att prata om Rosendal är väl det jag är bäst på. Även om jag inte var så bra på just info-delen hoppas jag att min entusiasm lyckades övertala alla 96or att börja där...

Jag har haft en så bra dag idag! Med stol-race, pizza, vänner och karameller. När jag skulle hem var jag så sockerhög att jag skrattade så jag grät. Jag skrattar alltid så mycket nu när jag går på rosendal, helt underbart. Och jag fick MVG på mitt historiaprov, skrivdelen. Det finns alltså hopp för mig! Allt mitt plugg kanske inte är förgäves trots allt.

Nu ska jag slappna av med en kopp té och se på Pride & Prejudice. Började se om serien (Colin firth <3 <3 <3) igår kväll men somnade (såklart). Läste slutet av boken imorse och ja... scenen när Elizabeth erkänner sina känslor för Mr Darcy, behöver jag ens säga vad min reaktion var?

åh
vilken
tönt
jag
är

Hahaha, blir alltid lika chockad när jag ser bilder från när jag var blond. Jag var verkligen... blond!

Kommentarer
Postat av: josefine sowa

ey yo, det är sowa!



kommentarerna verkar av någon anledning inte vilja acceptera att mitt namn är josefine sowa...



Ah ja, och vadå för historiaprov???

2011-11-17 @ 23:14:10
Postat av: Sylvia

Konsthistoriaprovet!

2011-11-18 @ 10:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0