Så, igår alltså

Bästa söndagen på länge. Inte bara för att jag vaknade upp bredvid min bästa vän, träffade Thomas di leva, fikade med Martin och hans militärpojkar, och såg på nya avnsitt av How I met your mother, utan den bara... kändes bra helt enkelt. Inte meningslös som en Söndag brukar kännas.
åh, visst ja, glömde det viktigaste, jag hade en bra LoL-dag. Fick 18-2-4. Har inte fått så bra på länge ♥

There's my sunday.

- Hur man har telefonsex och camsex - samtidigt.

bara för att Elsa är så underbart snygg

det är de båda

fast inte när de leker sexlekar med mina gosedjur.

Såhär ser min bakgrundsbild ut just nu. (och ja, jag är ungefär lika bra att hålla ordning på mitt skrivbord som jag är på att hålla ordning på mitt icke-digitala skrivbord).

Kommentarer
Postat av: e

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH AHAHAAHAHHAAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHAHAAHAH AAAH MIN MAGE HAHAHA ASTRID <3<3<3<3

2011-11-15 @ 07:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0