Hamlet

Det är inte alltid jätteroligt att gå till Tantens Gröna helt ensam på kvällen, det är faktiskt väldigt obehagligt. Allt är så mörkt där, tror alltid att någon ska stå bakom min rygg och våldta mig inne på affären! Inatt drömde jag dessutom en mardröm om just det. Så jag var vettskrämd när jag nyss gick dit för att hämta filmatiseringen av Hamlet. Usch!

Jag tror att vi har som läxa tills imorn att ta reda på vad Hamlet handlar om. Och hur gör man det inte bättre än ser filmen? Pappa är lite trött på min Shakespeareperiod nu, jag hoppas att jag kompenserar med att lyssna överdrivet mycket på Chuck Berry när jag inte lyssnar på Sleeping With Sirens <3 (Och The Kooks som släppt ett nytt album!!!!!!)

Mina kvällsplaner är alltså Hamlet, té, och ben & jerrys. Det vore najs att bara kunna somna in i sängen, synd att man måste borsta tänderna om kvällarna.

ah, och visst ja

I want you so bad it scares me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0