KLANT

Det verkar som att köra ned i diken med cykeln har blivit min grej. Illa.

Varje dag de senaste veckorna har jag varit asnoga med sömnen. Jag vet inte varför, jag antar att jag ville leka hälsosam eller något. Jag har inte haft problem med sömnen på över två år, jag somnar ju så fort jag lägger mig ned i sängen. Tills för två veckor sedan har jag knappt brytt mig om min sömn för att min doktor sa att det var fett bra att inte sova så mycket ibland.
Sedan läste jag någonstans att man inte borde äta inom loppet av tre timmar innan man går och lägger sig, eller dricka svart té. Så jag har fått säga hejdå till min kvälls-glass och mina kvälls-mackor och druckit myntaté varje kväll istället. Och gått och lagt mig innan tio varje kväll.

Vet ni hur mycket det suger? Och det går inte att somna så tidigt om kvällarna. Så nu skiter jag i att vara pigg och glad om dagarna. Ikväll har jag druckit svart té. Och ätit honungspuffar med mjölk (det är min nya livskraft. Om jag känner mig själv rätt kommer jag nog skriva ett inlägg om det sen). Och ikväll tänker jag gå och lägga mig sent som satan. Trots att jag har många lektioner imorn, ska på ett informationsmöte om college i USA, ska plugga hela eftermiddagen och sedan filma ett band på någon pub på kvällen. JA-JA, jag orkar inte vara duktig längre. Det tar på krafterna.


Kommentarer
Postat av: astrid

men vadå collage? Du får inte åka till usa!!!!!!!! JAG FÖRBJUDER DIG!!!!!!!!!!! Du får inte lämna mig ;__;

2011-09-27 @ 22:03:54
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0