Today I don't feel like doin' anything

Det är så trevligt när man inser att det regnar, så att man inte kan cykla, och blir tvungen att stressa till bussen istället och varken hinna fixa håret eller äta frukost på morgonen.
Det har hänt mig typ hela veckan vilket har gjort mig på PISSIGT humör, men idag fick jag i alla fall sällskap på bussen av Signe och Matilda.


Idag drack jag té till min lunch.
Jag var så jäkla sugen på té när vi skulle käka, så jag gick till cafeterian och köpte té. Big deal, tänker ni, men jag var så lycklig när jag satt med min tékopp i matsalen. SÅ LYCKLIG.
Ännu mer lycklig blev jag när jag och Fabian letade igenom hela rosendal efter Niklas, och hamnade nere i källaren där tydligen en replokal finns. Och i replokalen, fanns Alexander och Klas, och ett trumset. Vi gjorde oljud i två minuter, sedan kom jag på att mina vänner väntade nere på stan, så jag letade upp Niklas och så åkte vi ned till stan och fikade med Elin och Renée. KUL

Nu ska jag spela thesims på facebook, det är tydligen inne.



Ser jävligt trött ut, kanske för att mina linser skojar med mig idag. De ville inte att jag skulle se, så jag fick gå runt och vara blind hela dagen.

Kommentarer
Postat av: David French

Stunning!

2011-10-22 @ 01:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0