fläta

Eftersom min cykel var paj och mina pengar var slut var jag inte jättetaggad på att ta mig ned på stan, det tar liksom en timme att promenera. Då kom jag på att jag har en skateboard! Kanske vore det bättre med en longboard men man tager vad man haver. Shit vad jobbigt det var, man får så ont i benen när man inte skejtar regelbundet! Vilket jag verkligen inte gör. Fy mig. Jag blir en såndär tönt som går runt med en bräda bara för att se cool ut. Vilket totally var min intention när jag gick i högstadiet. Inte längre. Men åka snabbt kan jag i alla fall, tog bara en halvtimma! Yeyyy

Umgicks med min vän som lider av abstinens och hjärtesorg, vi gick runt lite, satt vid ån, fikade på Vox, pratade om lite allt möjligt. Fast mest var det han som pratade. Man pratar tydligen väldigt snabbt och mycket när man försöker sluta röka. Det var i alla fall trevligt trots att hans liv inte är så trevligt. Vi kom iaf på en plan som skulle lösa både mina och hans problem. Synd bara att den verkligen inte kommer fungera.


Kommentarer
Postat av: Saga

Men så jävla fin du är Sylvia! <3

2012-04-29 @ 20:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0