När jag stapplar runt som en zombie på gatorna

det var bara så att jag behövde dig igår
höll nästan på att ta sjuan till ditt hus
och letade efter dig på stora torget bara utifall att
jag springer ju alltid på dig annars
du kunde nog inte bry dig mindre än att tycka att mina små texter till dig är
värdelösa och patetiska
det är ju inte så att jag vill ha dig igen
men jag säger emot min vän när han säger att du inte bryr dig om mig längre
för att det vet jag att du gör
kanske inte så mycket att du tagit emot mig med öppna armar
om jag så nu hittat dig på stora torget igår
men du hade nog brytt dig, i alla fall
om du fortfarande finns där för mig så länge det inte gäller killproblem
synd bara att det är det enda det gäller
mitt liv alltså
mitt jävla liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0