SÅ HUR VAR DET I TURKIET?

Jag har haft en av de bästa veckorna i mitt liv. Det har varit MAGISKT. Resan var så högt över mina förväntningar att jag tror att det inte hänt, allt är en dröm. Vi har haft det så roligt och trevligt och underbart. Jag som trodde att vi mest skulle bråka; jag menar, 6 tjejer med olika viljor. Men allt bara flöt på! Vi har badat, solat (öh, fast jag satt mest och drack iste på en mysig strandbar), shoppat, festat, druckit te med turkar, jag och Simme har skaffat oss tusen turk och kurdkompisar för att vi inte hade något bättre för oss när de andra solade. Och så har vi kollat på cartoon network också. Och spelat lite left 4 dead. Bästa solsemestern.
 
På riktigt, jag är så jävla lycklig just nu. Och ledsen för att jag inte är där längre.
 

Kommentarer
Postat av: e

ljuva livet

2012-08-11 @ 18:07:21
URL: http://honelsa.blogg.se
Postat av: Astrid

Åh vad härligt :D Är glad för din och tjejernas skull :)

2012-08-12 @ 13:26:12
URL: http://kattenastrids.blogg.se
Postat av: Din kompanjon

Vill tillbaka och prata med våra turkkurdar!!!!! :'(

2012-08-12 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0