Dagen då jag skulle plugga



Ja, det var då tänkt att jag skulle plugga sönder mitt sportlov eftersom jag tar lov en vecka senare än alla andra. Idag har jag inte fått så mycket gjort.
Jag skrev i alla fall nästan klart min essä.
Sedan tog jag bussen till saknade Simone för att få låna lite skidkläder till the Super Awesome Intense Ski Trip. (Jag älskar hur vår facebookgrupp börjat spammas med inlägg - nu är det bara några dagar kvar, TAGGA)

Promenerade med The Kooks i hörlurarna och det var snö ute och solen sken. Gick igenom de där fina kvarteerna jag inte skulle ha något emot att bo i, hamnade hos Astrid. Lånade kläder av henne också och sedan fortsatte jag min promenad mot stan med henne som sällskap. Åt upp Vox utbud och pratade om livet efter gymnasiet. Vad som än händer hoppas jag att vi kommer fortsätta ha denna underbara vänskap ♥



Nu sitter jag och småpanikar över att jag måste ha skrivit klart en artikel till på torsdag och jag har inte ens hittat någon att intervjua än. Ska skriva en recension också. Tänkte se The Dutchess igår men råkade hamna på flashback istället. Fast sedan kom jag på att jag ändå inte vill se The Dutchess för den får mig att må skit för att jag tycker så illa om hur huvudpersonen behandlas. Så det var ju bra. Ska se en annan film ikväll istället. Yeah, we'll see about that...

Hm...
kom nyss på att trots att jag inte kan kalla det här för ett lov så har jag i alla fall ingen skola
vilket betyder
att jag kan gå och lägga mig när jag vill

WOOHOOOOO FREEEEEEDOOOOOOOM

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-21 @ 01:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0