Doctor who?

Ja, nu har jag också börjat titta på Doctor Who (efter mycket tjatande av mina vänner). Är fortfarande skeptisk mot serien och ganska säker på att den är överskattad, meeeeeeeen jag och Björn har en deal - tittar han på Gavin & Stacey tittar jag på Doctor Who. Och han har redan hunnit två säsonger av G&S så det är bäst att jag sätter igång.

Enda jag kan säga hittills är att Doctor Who får mig att sakna London sjukt mycket :c Dog lite när man såg Picadilly Cirkus i början... Åh älskade Picadilly Circus som räddade mig och Therese från tristessen en natt. Om fyra månader får jag komma dit igen. ÅHHHHHHH ♥


Kommentarer
Postat av: Cecilia Sjölund

Vänta bara tills du kommer till säsong 2. David Tennant spelar Doktorn helt fenomenalt.

2012-02-08 @ 19:27:49
URL: http://ceciliasjolund.wordpress.com
Postat av: Malin

Lyssna på Cia, Tennant är den bästa doktorn av dem alla. Det blir bara bättre och bättre ju längre du tittar, jag lovar!

2012-02-08 @ 20:40:58
URL: http://iscariot.blogg.se/
Postat av: Björn

Doctor Who är ultimat. Men man måste ha lite tålamod med serien.. Snart kommer du att älska den! : D

2012-02-08 @ 20:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0