Ett livsprojekt



Fortsätter flytta omkring i kaoset här hemma. Det är verkligen ett stort projekt att byta rum... Hela lägenheten är fylld med lådor och vi har ett helt rum att flytta ut till förrådet, en jävla massa kläder att flytta in till det blivande tomma rummet, och resten att flytta in i mitt nya rum...
Satt mitt uppe i att sortera sådant där skräp man sparar av okänd anledning när Fabian och Niklas klampade in med chips och läsk. De ville hjälpa mig att få liksom lite ordning på mitt liv, de förstod inte varför jag sparade tågbiljetter till göteborg den 16-18 september 2008 (jag var påväg mot ett möte med Meg Cabot, HALLÅ?!), eller en tom godispåse (min julklapp till Louise <3). Det lät mest såhär
"Varför fan har du sparat Andreas samhällskunskapsprov?"
"Jag... hade inte hjärta att slänga det"
"Well.... JAG HAR"

Allt som var uppsatt på mina väggar ligger nu i en låda under min säng. Imorgon tänker jag kliva upp tidigt och försöka städa ur skrubben som ska bli min garderob... Jag hade tänkt göra det ikväll men vi blev för upptagna med att... öh...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0