Goddamnit

Det här med att packa alltså
det går aldrig
de som känner mig har väl hört historierna om hur jag tog med fem par byxor och en t-shirt till siestafestivalen, och solfjädrar och klackskor till protuslägret som var på en ö bestående av skog. Jag är inte mycket bättre på att packa nu ska jag säga. Jag trodde inte att jag skulle ha några problem, jag tycker alltid att det är så fånigt när tjejer vill ta med hundra par skor. Tjejer = skor = wtf. Men alltså... det går ju inte med ett par skor. Jag behöver varma vinterskor, snygga vinterskor, festskor, festvinterskor... ni fattar. Och kläder, jag ska vara borta i tio dagar. Jag vet inte ens vad jag ska göra därborta. Gha!!! Min stora väska är redan full och det känns som att jag inte ens fått med hälften! Astrid kom hit och försökte övertyga mig att det räcker med att ta med ett par jeans, jag behöver inte tre. Men va? Nej?
orkar inteeeeee!!!!

Hur ska jag säga det här utan att låta diskriminerande...? JAG HATAR ATT VARA TJEJ när det krävs att man klär sig som en.

sådär. Det är verkligen precis sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0