Man bara va

Sitter i kläder som inte ens är mina och får hjälp med matten av en jobbarkompis. Ibland känns det som att jag livnär mig på andra...
Han säger att jag inte kommer att klara matteprovet på onsdag. HEJ PEPPEEEEEEEN haahaaa :(
Är inte orolig för mitt slutbetyg men min mattelärare kommer att hata mig om jag får IG på ett till prov! DAMNIT, varför existerar ens matte B????!!!??!

Idag började vi på fansinprojektet, ett projekt för alla Jo-tvåor där vi i grupper om fem-sex pers ger ut en tidning per vecka under fem veckors tid. Jag är sjukt nöjd med min grupp och är taggad på vår inriktning; SEX GENOM TIDERNA! (Och ja, annat förstås. Äktenskap och såntdär.) Nu har jag två veckor på mig att skriva en recension av Casanova, en essä om hur litteraturen påverkar en, och en artikel om otrohet. Det kommer bli svårt men KUL!

När jag skummade igenom gamla fansinprojekt såg jag bilder från London. Portobello market, exakt samma försäljare och gatuspelare som när jag var där. Har jag sagt att jag vill tillbaka? ehhrm

Nej, nu har jag hällt i mig kaffe och ska fortsätta räkna matte till midnatt. Bra taktik, speciellt när jag har ekonomiprov imorn. (Men jag klagar inte. Nejdå)


Kommentarer
Postat av: astrid

AAH CASANOVA <333

2012-02-13 @ 22:46:34
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0