Yes, I'm going

För några månader sedan när Alex frågade mig ifall jag ville hänga med till Budapest sa jag att nej, det skulle absolut inte gå, jag skulle inte få, jag skulle inte ha råd, jag kan förfan inte ens åka skidor.

Men nu åker jag i alla fall.
Jag vet inte vad jag ger mig in på. Jag kommer dö. Flera gånger. I flygolyckor, laviner, branta backar och på gatan.
Sorgligt.
Mest kommer jag nog dö av nervositet. Jag känner knappt de jag ska åka med, och jag är blyg som satan. Nåja, det är ett senare problem.

Nu
lämnar jag Uppsala för en fika i Stockholm med Elsa, och sedan övernattning hos Am och lilla bebis. ♥ VI HÖRS OM ELVA DAGAR!



(det här är också ett tidsinställt inlägg.. sitter alltså och skriver det här kvart i tolv på natten... men det kommer att publiceras imorgon klockan ett.. Har alltid undrat hur man gör. Plötsligt händer det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0