2011 i bilder

När jag kollade igenom mitt bildbibliotek insåg jag att det har hänt så mycket iår som inte finns med på bild. Och jag fotar ändå överdrivet mycket. Jag kan ärligt säga att det aldrig hänt såhär mycket under bara ett år, shit, jag känner mig som en helt annan människa än vad jag var förra året. På ett bra sätt alltså! Det mesta som hänt har skett inombords tror jag. Här är i alla fall lite bilder på mitt år:

Januari

•Älskade Dylan dog. Det var en av de jobbigaste dagarna på hela året men ändå väldigt fin på något sätt. ♥


•Åkte snowboard för första gången i mitt liv HAHAHAAH.


•Den bästa deltävlingen på Musik Direkt någonsin. Jag behövde verkligen den kvällen, jag hade så roligt och skrattade hela tiden, mer än vad jag gjort på länge!

(jag visste första gången jag såg dig att du skulle, jag vet inte, förändra mitt liv eller något)

Februari

• THÖÖÖÖ BREEEAAAAAK-UUUUUUP. Jaa, jag har ju ingen riktig bild på mitt och Addes tusen breakup but it wasn't pretty ;) Kanske det som stärkt mig mest i hela mitt liv dock, tror jag är immun mot alla sorters heartbreaks nu (haha nej. kanske inte. lololol)

• Åkte till Gotland för att jag var kär och förälskad och förvirrad. Umgicks med en sjuk Elsa och en dator och How I met your mother. <3


• Ja, alltså, att lära känna Sebbe ledde till en hel del grejer... typ att mitt nya hem blev UGC och min självrespekt sjönk ned till botten. MEN OH, THAT WAS GOOD TIMES.


Mars


•JAG SÅG RISE AGAINST (igen), wohoo och träffade de!


• Och varje onsdag och måndagskväll spenderades på Katedralskolan helt ensam förutom de stunder Sebbe smet ut från sin japanska eller Daniel var där och höll mig sällskap.


April

•28 April föddes världens finaste bebis, Angel, jag är så stolt över att få vara gudmor till honom ♥


•April sög för övrigt

Maj
•Jag vet inte riktigt när Billy The Band kom till liv men vi låtsas att det var i Maj. Shit vad vi slog igenom alltså!



Precis som The Miserable Life of the Chocolate Bunny!



•Många roliga spanskalektioner med världens bästa tjejer (och Elias då) , gud vad jag saknar de <3


• Katte-Skrapan kampen. Sjuk rolig dag trots att vi förlorade...


Juni
•Juni startade med en oplanerad övernattning med Niklas på Arlanda


• Sedan lyckades jag ta mig till Hässleholm och Siesta! Hahah åh vill tillbaka!
enda bilden jag har därifrån, lol? Varför tog jag inte med kameran?

• Sedan blev jag lite blond!


• Och typ dödssjuk, men jag åkte till England med familjen ändå.. och det var fint. SYND ATT JAG INTE KUNDE NJUTA.


Juli

• Eftersom jag hade lunginflammation fick jag sälja min Putte i Parken-biljett och spendera en extra vecka i Sebastians famn istället. Inte för att jag klagade c:


•Åkte på VÄRLDENS BÄSTA LÄGER


•Och sedan blev jag ännu blondare...


Augusti

• En underbart vacker sista vecka med S


• Reggaefestival. Jag och Astrid dansade på bryggan hela kvällen, det var KUL!!1


• Sedan åkte S och jag ba va? Var det inte Januari och Musik Direkt nyss? Och vad tom sängen blev


• Men livet fortsatte vara ganska najs trots det


• Jag började på Rosendal och njöt av hela terminen, åh vad jag älskar min skola!

September

• Blev rödhårig


• Åkte till Gotland på deras kulturnatt


Oktober
• BRITNEEEEEYYYYY!!!!!!!!!! OCH JOEEEEEEEE!!!!!!! <33333333



Oktober, November och December är bara ett enda stort moln av LoL, skola, plugg och vänner.
That's my year. Jag har 25 nyårslöften det här året och tänker bestämt hålla alla!!!! (speciellt "träffa Skrillex")
Just nu mår jag inte så bra och är mest väldigt trött, både trött allmänt och trött på mitt jävla rum. Har ångest och det känns som att 2012 inte börjar på riktigt förrän jag har fått ordning på rummet. Japp. Och min dagbok är för övrigt borta. Jättekul om någon hittar den och publicerar den på internet.

Kommentarer
Postat av: A

Jag älskar dig, Sylvia och kommer alltid att göra.

2012-01-03 @ 17:01:05
URL: http://kattenastrids.blogg.sea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0