Long time no see

Jävlar vad statisiken sjönk när jag åkte iväg. Nu är jag i alla fall tillbaka, so you know what to do.
Vaknade upp hemma hos Therese imorse och undrade vart jag var och varför sängen var så skön. Hatade mitt liv lite när jag insåg att jag var i Sverige och inte i London. Vad hände, varför åkte jag hem nu igen? Ah visst ja, jag går i fortfarande i skolan och ligger efter med plugget trots att det har varit lov...
Saknar redan att ta två steg utanför dörren och riktigt känna att man är i England, köpa frukost på Starbucks och ta fina morgonpromenader, och nattshoppa smink (som sedan tappas bort på flygplatsen, fml)

Londonresan var så himla lyckad, Therese YOU ARE THE BEST! Vi hann göra så jäkla mycket roliga saker och trots att vi inte lyckades checka av allt på vår to-do-lista (typ säga till en söt britt att han är söt) är jag jättenöjd med allt!! Är helt totalt superpank nu, men det var det värt. Köpte jättefina grejer, typ en leksaksmotorcykel! (Så går det när man inte har råd med en riktig)
Blev helt förälskad i en kjol som jag köpte trots att den var dyr.
I morgon ska jag tillbaka till skolan. Jag vill helst tillbaka till fina fina London och dess tunnelbanor, men Rosendal är nästan lika bra. Har saknat alla klasskamrater!
Älskar dig Therese!!! <3
Vill så gärna berätta om resan men det är så mycket, och nu tänker jag sova. Night.

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, jag älskar dig Sylvia!! Jag vill åka till London med dig igen, det vart ju asbra!!<3333

2012-01-12 @ 07:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0