I'm pro?

Shit vilken seg och jobbig dag. Hade en av de där dåliga dagarna - igen WHAAT? Var nedstämd hela dagen, ville helst bara snäsa åt alla och krypa ned under något täcke. Men det gjorde jag inte. Jag stannade kvar i skolan trots att jag bara hade en lektion. Drack mycket te och pluggade desto mindre. Fattar inte hur jag kan vara kvar på skolan i 5 timmar utan att lyckas göra en enda läxa. Skyller på mitt humör. Björn räddade mig med ett nytt avsnitt av Skins. Vi och hans kompis satte oss i ett grupprum och kollade på första avsnittet av säsong 6 ♥ Precis när jag tänkte "Åh, ett avsnitt av Skins där inget jättejobbigt och ångestframkallande händer", hände något som fick oss helt mållösa. Såklart. En vecka tills nästa avsnitt ;_;

Efter det tog jag och Niklas en promenad ned till stan. Hade velat prata med honom hela dagen, visste att han skulle lyckas få mig på bättre humör. Jag hade så rätt, efter hans peptalk kände jag mig mycket mycket gladare. Tack för att du är bäst
Vi (jag) provade kläder, smink och skor på stan och sedan gick vi till Vox och köpte seriöst allt som går att äta. Vi blev mätta och gick till UGC, men inga jävla spel funkade ju, så vi åkte till Sävja istället. Skulle möta Tone efter hennes kör för att få tillbaka min bok. Åh herre gud vilken nostalgi. Blev helt överpumplad av alla minnen redan på bussen dit, stackars Niklas fick i över en timme konstant höra på mitt detaljerade tjat om vårterminen. Det var länge sen jag var där, kändes konstigt men väldigt väldigt fint ändå.

Nu har jag precis skrivit klart min debattartikel. Kul att vår lärare sa att hon hoppades att vi inte skulle sitta uppe till midnatt och skriva på den bara för att deadline är 00.00, och så är det precis vad jag gör. Och ändå blev den 4 minuter försenad.. Och jag är inte nöjd, blä. Tänker sova nu. Flyttade mig från min låda till soffan.. HAHAHA kommer sakna min soffa när Niklas åker hem, funderar på att börja sova där varje natt ändå? Klarar inte av att ta mig upp ur min egen säng varje morgon, mycket enklare att ta sig ur soffan för den är inte lika bekväm...

Jaa, sova var det. Puss

Kommentarer
Postat av: NIklassssss

Du är bäst!

2012-01-25 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0