jag hade, jag gjorde, jag såg



Idag hade jag religionsprov, Sofie tappade bort sin dator, jag åt god skolmat
jag såg Skins-trailers, jag fick te av Björn, jag såg att mumford & sons kommer till Hultsfred
jag förföljde två Johnny rockers, jag klippte håret, jag pratade om livet med min frisör
jag fick reda på att på torsdag tapetseras mitt rum om

Vi överraskade Alice med tårta och ballonger på Vox (tack underbara Vox för att ni fixade allting!), vi skrattade, vi planerade år 2012
vi tyckte om varandra, vi drack te, vi åt tårtan

Vi blev pepp på livet tillsammans
jag och Hanna skuttade till Stora torget
jag älskar känslan av att vara genuint lycklig tillsammans med de man gillar bäst

och jag älskar er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0