LONDON BABY

Jag och Therese ar i London nu, det ar sa javla amazing!!11 Vi visste att det skulle bli bra direkt nar vi kom fram till gatwick, VARA VASKOR KOM NAMLIGEN FORST PA RULLBANDET!1! Hur ofta hander det???? Nu ar vi pa hostelet, vi har precis tagit en promenad runtomkring. Jag hade ingen aning om att affarerna har oppet vid midnatt i london! Ochochoch, VI HAR KOPT JUICE!!! Den var god. Jag har min vanliga angest, vill sa garna bo har, varje gang jag kommer till england inser jag att det har ar stallet for mig. Vill aldrig aka hem. Imorgon ska vi till Notting Hill och ga pa marknad. Underbaaaaaaaaaaart! De vi delar rum med verkar fett trevliga ocksa.

Ville bara att ni skulle veta att jag mar bra
FOR JAG MAR SA JAVLA BRA!! WOHOO!!!!! LONDON!!!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0