Tjugonde januari 2012

Idag är det fredag. Vilket innebär

• Skoldag från halv tio till halv fem
• Elsa besökte Rosendal vid elva, jag dog av lycka
• Jag och Sofie spikade Hultsfred
• Fint fredagskaos i matsalen vid tretiden, som alltid. (Jag älskar hur alla mina favoritklasser samlas i matsalen just då)
• Lugnet som uppstår när alla förutom jag, Elsa och Sofie går på lektion
• Skrivtid med vacker bakgrundsmsuik
• JAG ÄR GRAVID MED KLAS!!!!1!1! Skoja
• Promenad till stan - gifte mig med Sofie (igen)
• Mötte upp med Ulf, Alex, Fabian, Niklas, Klas och Astrid på donken. Vi åt my little ponies.
• Jag skulle gått på bio med folket men hade inte råd...
• ... så jag och Astrid gick till Vox och köpte Afternoon Tea. Scones, snittar, te, och en chokladbit, för bara 25 spänn. Hur värt?
• Träffade alla andra efter deras bio och gick till genomfarten
• Drack varm choklad och umgicks
• Blev hipster
• Dansade vid en kyrka och halkade nedför en backe
• Åkte hem till mig med Niklas, Elsa och Astrid
• Dukade fram allt bröd vi har (hade) i huset
• Nu ser jag fram emot en natt med turturduvorna (denna gång slipper jag fosterställning vid deras fötter eftersom jag hittade en säng/låda utanför mitt rum. Underbart!!!!!)

Jag har ätit så jävla mycket idag, känns som att jag ska sprängas. Fredagar gör mig alltid på så gott humör! PUSS

THAT IS A PONY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0