Two chicks

Musik Direkt igår - det var bättre förr. Mest besviken på publiken... vafan? Hatar min generation lite, både banden och publiken som är bra har blivit för gamla nu. The motion räddade hela deltävlingen, lol. Och de andra som gick vidare, de var också skitbra.
Nåväl, jag fick i alla fall en biobiljett och min pappa sa att jag var gravid inför hela publiken. Så jag klagar inte. Jag är så glad över att Daniel kom, vi har inte setts på evigheter! Kändes lite som old-times att springa runt hela ica och skrika "KAKOR!!!" och nästan springa in i några kunder. Inte för att vi brukade göra så förut. Men nästan.

Efter Musik Direkt åkte jag, Niklas och Fabian hem till From och chillade med film och chips. OCH EN KATT. HAN HADE EN KATT <333333 Längtar tills på onsdag då jag får träffa den igen... ihihhipp!! Sedan tog jag och Niklas sista bussen hem, det snöade sådär perfekt som man vill att det ska snöa på julafton. Trots att snön är en månad försenad kunde jag inte låta bli att känna det lilla lyckoruset.

Hemma hos mig kurade vi in oss i täcken och kuddar med en b&j var och såg Pulp Fiction. Ni vet som man gör när man är tjej och något är på tok med hjärtat? Vi tänkte se en prinsessas dagbok bara för att Niklas skulle få känna hur det är att vara Sylvia, men jag hittade den inte (den som alltid finns där när jag behöver den. Vilket svek :( )

Ikväll är det Musik Direkt igen och jag.... försöker tagga till. Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0