-

Trots den icke-existerande blogginspirationen skriver jag ett inlägg i alla fall. (Mest av rädsla för att Lundis ska hacka min blogg)
Idag är det fredagen den trettonde. Såklart började den med att jag, i en fml-psykos som vanligt, tvingade mig själv ur sängen klockan 7 på morgonen, fixade mig och sedan insåg att jag inte började förrän kvart över tio. Men istället för att hata mitt liv och gå och lägga mig var jag galet kreativ och redigerade filmer istället!
(Sedan pluggade jag religion under en håltimme och var nästan inte inne på facebook alls, duktiga jag)

Efter skolan var jag på läkarbesök och sedan fika med Niklas, Martin, Lundis och Sofie. Vi pratade om cigaretter, droger, och sex. Mest för att jag och Sofie tröttnade på att snacka spel.
Nu tänker jag vara ännu mer kreativ och dissa bloggen för mina londonfilmer. Tills jag är tillbaka kan ni fundera på hur i helvete jag ska lyckas spara ihop 5000 kronor under en månad när det tog ett halvår att spara ihop 6000 :) (ta med i beräkningen att jag måste köpa nytt smink + konsertbiljetter för 1000 spänn - åh jag hatar att prioritera)

Här är jag när jag fett casual klättrar in till Big Ben:



P.s jag skaffade mig två nya bitches idag. Björn och Lundis. De förstår det inte, men så är det.

Kommentarer
Postat av: lundis

Jaså så jag blev din bitch idag ? Vad jag vet så var det du som

spela mitt spel och inte LOL eller hur ;) och bara så du vet att hacka din Blogg borde jag klara med lite tid ;) var försiktig man vet aldrig av mina som lurKar bakom hörnen ;)

2012-01-16 @ 03:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0