Värt

Inatt sov jag för första gången på länge. Det var skönt. Otroligt skönt. Jag fattar inte att jag skrev 25 nyårslöften men inte tänkte på det enkla "ta hand om dig själv", för det är något jag behöver göra.
Idag tänkte jag alltså ta hand om mig själv, så jag drog ihop ett gäng och spelade några matcher LoL på ugc. William fick en present av mig som han blev jätteglad för. En Hannah Montana tidning. Hur bra är jag inte?
Efteråt åt vi på subway och drack juice. Sen skulle Elsa, Elin och Katarina hem men jag och Niklas gick tillbaka till UGC och "umgicks" med Lundis, Martin o Gyllen (vet fortfarande inte vad killen heter på riktigt) ett tag. Sen tog jag och William en Uppsalapromenad och sedan åt jag sushi på Mey Wang med familjen. Fett värd dag.


Kommentarer
Postat av: elsa

så jävla causal och snygg. smooth player. fina fina!!! ha det BÄST i london aaaaaaaaaaaah!!!!!!!! ruttnar här hemma så länge <3

2012-01-05 @ 22:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0