äventyyyyr

Ojojoj. Idag är jag rödhårig minsann. Och har färgade ögonfransar. Satsade hårt och ställde mig utanför Francos dörr. Han blev glad och stekte bacon åt mig. Egentligen kom jag hit för att jag ska till Elsa men jag har inte råd att åka runt i Stockholm. Han har ett såntdär acesskort som jag tänker sno. 
 
Det tog en himla tid att komma hit, jag och Niklas var tvugna att ta buss och sedan pendel för alla tåg var inställda lol. Varför just idag liksom? Aja vi kom fram till slut, köpte lite skor och sånt, och så träffade vi Am och lilla Angel! Jag kommer ju inte hem så jag skjuter upp pengaproblemet och sover här ikväll. 
 
Wohoooooooooooo älskar att ha rött hår föresten! Har planerat att färga jättelänge och igår gjorde jag det. Tog jäättelång tid för det blev oranget först HAHAHAHAH 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0