Fotboll och veterinär

1. Idag var det tänkt att jag skulle ta tag i mitt liv och spendera hela dagen framför pianot. Men så var min lille katt tvungen att bli biten av något vi misstänkte var en orm såhär på en söndag då allt är stängt. Jag fick lämna mina noter och springa runt i Hågaby efter en kattbur och någon som kunde skjutsa mig till djursjukhuset. Det är så gulligt hur alla grannar engagerar sig när djuren blir sjuka!
 
Pepsi var så vek och jag var jätteorolig för jag orkar inte riktigt förlora en tredje katt. Men efter tusen timmar i Ultuna fick vi hjälp, det var ingen orm utan en katt som kört ned klon i tassen på stackarn. Imorgon ska vi hämta ut medicin så att Pepsi blir frisk igen :)
 
2. Jahapp, så Spanien vann! Jag är inte ett dugg fotbollsintresserad men tittar ändå när det är EM och sånt. Fast jag sover mest igenom matcherna. Vaknar när publiken vrålar så missar ändå inget viktigt... :) Föredrar dock öl och storbildsskärm och massa hulliganer framför tvsoffan. Men man tager vad man haver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0