mitt liv just nu

Har varit för mycket inte hemma och har inte kunnat eller velat uppdatera bloggen. Creds till de fyra läsarna som kollat min blogg i alla fall.
 
så what's up med mig? Jag rapar för mycket och överanvänder ordet swag. Och äter bacon hela tiden. Behöver chilla lite med livet men livet vill inte. Och jag har tappat bort mitt UL-kort HAHAHAH så jävla oswag/inte cool. Nu kommer jag inte kunna lämna huset förrän jag blir rik...
 
ska ladda över lite bilder och sedan ska ni få se fina videobloggar av mig och Elsis. För att VI är swag
(vad jobbig jag är, vill avlida) (också ett uttryck som överanvänds) (jag pratar även gotländska ibland efter några dagar på ön)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tröjan... verkligen inte okej

2012-07-19 @ 21:41:22
URL: http://kattenastrids.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0