Spräckta planer

Jag skulle till Åland i helgen men endade upp i Gärdet som vanligt. Tänker aldrig mer planera saker, går ju ändå aldrig som man tänkt xp
 
Bokade biljetter till Ålandsfärjan för ett par dagar sedan och var fett pepp, skulle åka med Niklas, Fabian och Franco igårkväll. Vi tänkte övernatta där och ta en tidig båt hem. På dagen firade jag den peruanska nationaldagen på deras embassad. Det var interesting trots att jag inte förstod ett piss av spanskan... hehehe men det var god mat. ♥ Och det är så fint att se hur mycket Franco älskar sitt land... Hoppas att jag kan åka dit någon gång.
 
Efteråt åkte vi hem och skulle precis börja packa när Niklas ringde
"Är ni på bussen än?"
"Den går väl halv sex?"
"Ja...?"
"Vaddå, hur mycket är klockan?"
"Halv sex..."
 
Jag måste ha sett fel på biljetten och trott att det var halv åtta och sen bara blandat ihop tiderna helt eller något! SÅ TYPISKT MITT LIV ATT NÅGOT GÅR SNETT. Jag som alltid dubbelkollar tusen gånger. ÅHHH var så SJUKT irriterad och ledsen... Fabian och Niklas fick åka ensamma medan jag och Franco gick till Sångeland. Vi var ute i Gärdet ett tag, pratade om livet och döden... Djupa killar. Och jag.
 
Så kvällen slutade inte riktigt som planerat, men jag fick i alla fall se Franco sminkad igen. Sångeland gjorde ett bra jobb. Film coming up
 
Nu är jag hemma och skittrött. Borde städa men sätter mig nog framför tvn med en kopp varm choklad istället. Mycket roligare. ÅH visst ja jag ska rocka rockring!! det har jag inte skrivit om, jag har köpt en ROCKRING! Den väger 1,5 kg och är bra för massa saker. Bra va?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0