Ålderskris

Hej bloggen. känns som att jag inte skrivit på evigheter men jag skrev ju iförrgår.
Jag har kris i huvudet och kroppen, typ stress. JAG FYLLER ARTON IMORGON.
 
Firade som sagt med Alex o co. iförrgår, HAHAHAH gud vad vi åt. Killarna åt en varsin 450grammare och jag åt chickenwings... Fast sen åt jag deras rester i alla fall... Herregud vad gott det var. Åh och JAG FICK EN THE KOOKS TRÖJA av Sångeland och Mate! wohohohoh!!!!!!!!!! (Hoppas alla blev glada för mina hampakorvar)
 
På kvällen åkte vi hem till Duncan. Franco whiskey"provade" och vi andra låg i soffan och klagade över hur mätta vi var. Vi tänkte gå och lägga oss men halv tre var vi ändå uppe och promenerade och tog ett dopp i sjön. Fett förvånad över att jag inte är sjuk(are) nu.
 
Sen gick jag och Franco och la oss medan de andra drack vin. Om de såg en film eller inte är det delade meningar om. Lol. Jag och Franco blev ihjälskrämda av den engelska drottningen som stod och glodde på oss när vi sov.
 

kul
 
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0