Hemma igen

Semester i Stockholm hehe. Tänkte ta jättemycket bilder men det gjorde jag inte. Frukostade i alla fall med världens bästa Elsa som bakade scones till mig i fredags ♥



Morgonpigg kille försov sig big time, var snäll och ringde och väckte honom så att han iaf tog sig till skolan, HAHA video på telefonsamtalet kommer ♥♥


Mys c:

Sedan gav vi oss ut i regnvädret med ett trasigt paraply, mötte upp Francopöjken och gick till Urban Outfitters. Ångesten när alla kläder passar men kostar över 400 kr styck... Köpte en fin tröja i alla fall. Och när jag betalade var den tydligen på rea!! SCORE!!!
Sen lämnade Elsa mig så att jag ensam fick sitta i Francos skolas aula och titta på när han och några andra repade. LÄSKIGT men de spelade Rise Against så jag blev glad. Sen åkte vi till Nacka, jag satt i ett hörn och tittade på när Franco repade ännu mer med sitt riktiga band. Coola grabbar. Jag blev inspirerad och nu vill jag OCKSÅ HA ETT BAND.


När de slutat åkte jag och Franco till min morfar. Det blev en låååång resa med inställda tåg och försenade tåg och bussar som bara gick en gång i halvtimman. HAHA kom fram typ halv två på natten, och det fucking regnade :(((( Det var mysigt att vara hos morfar i alla fall och lite kul att höra han och Franco konversera, morfar är inte jätteduktig på engelska och dessutom är båda halvdöva.

På lördagen åt vi äntligen SUSHI I KNIVSTA med Niklas och Elsa. Har velat göra det i ett år nu bara för att det är.. sushi i Knivsta. Och det var gott som fan. OMNOMNOMNOM. Sen drog Franco och jag var med världens finaste par resten av kvällen. Bakade hallonpaj, lyssnade på Death Cab for Cutie genom telefonen (det var ju tänkt att vi skulle varit där i Hässleholm igår men så blev det inte), tröståt godis, bytte namn på alla Niklas telefonkontakter som hämd på att han gjorde samma sak på mig...


Nu blev det här ett långt och tråkigt inlägg hejdå.

Kommentarer
Postat av: Shimo - Extrem kvinnlig skönhet är alltid provocerande

Hahahah äredär Anton i orange T-shirt? xD

//Shimo - Extrem kvinnlig skönhet är alltid provocerande

2012-06-03 @ 20:39:13
URL: http://shimoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0