Tillbaka från Hultsfred

Duscha i hundra år - check
Djuprengöra ansiktet - check
och alla andra kroppsdelar - check
Hårinpackning - check
Klippa naglar - check
Äta mat som inte är i konservburkar eller chips doppade i nutella - check
Dricka te - check
Hänga min dyngsura sovsäck på tork - check
Slänga alla dyngsura kläder i tvätten - check
Ta bort alla okända vänner Franco la till på min facebook - not check, but I'm working on it. DE ÄR SÅ MÅNGA.


Ja, nu är jag tillbaka från bohemlivet. Finns inga ord för hur underbart och skabbigt det har varit. Haha. Våra tält som svämmade över, vårt camp som gästades av fina människor varenda tidpunkt på dygnet, sol och regn och blåst och flygande tält, såpbubblor, britter, konserter hela dagen, fest hela natten (nej, jag sov mest. Hej körtelfeberbarn, när ska du sluta vara trött?), allt som festival innebär. Jag älskar camp Johnny Rocker/camp Mustasch, och jag älskar alla människor som var där. Precis varenda en. Nu tänker jag ta igen all sömn för "sova mycket" på festival innebär kanske fyra timmar per natt. Godnattis!

p.s min kamera är borta. fan vad nice.

p.s 2 hittade den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0