HAPPY 18th BIRTHDAY ELIN

Det är inte hälsosamt när man har vänner som fyller år hela tiden. Niklas skjutsade mig på cykel till Katte efter lunch (killen kan fan inte cykla, jag trodde att jag skulle dö), vi firade Elins födelsedag med tre olika sorters kakor + saft och påskmust. Kvalitetsfest på katte minsann.
När SP10C försökte få in oss på lektion kände vi att det gick för långt och drog tillbaka till the place where we belong - Rosendal. Dock visade det sig att jag inte hade någon lektion kvar så jag cyklade hem istället. Har haft världens seeeeegaste eftermiddag men kvällen har varit mysig. Såg 80tals-versionen av Whutering Heights med mamma ♥ Alltså åh, jag vill inte så fin den är. Jag tröttnar aldrig på historian. Ryser varje gång jag hör repliken "I am Heathcliff"

Nu ska jag sova igen. Imorgon ska jag nämligen träffa THOSE GUYS



och this little retarded thing



vi ska äta lite sushi och gibba lite. Ah och visst ja, jag ska göra en INTERVJU också (coolt), med en asgrym tjej jag träffade på protuslägret i sommar :)

Godnattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0