landar aldrig

Min eftermiddag spenderades på Katedralskolan med Sofie och alla kattebarn som är för fina för att gå på den skit(förlåt)skolan. Trots att jag är supernöjd med klassen jag går i nu är det så härligt att få träffa mina gamla klasskamrater ibland ♥

Efteråt gick jag och Sofie till Vox. Träffade på Ylva och Signe och sedan kom Alex, Niklas och Fabian och slutligen Astrid. Vi firade internationella kvinnodagen med massa fika och en skål som de anställda på Vox utbringade. En efter en begav sig mina vänner därifrån och jag, Niklas och Fabian drog till vårt andrahem UGC. De försökte lära mig battlefield men eftersom de hamnade i mitt enemyteam tyckte de att det var roligare att hjälpa mig bli ihjälskjuten istället för att hjälpa mig. Tack killar.

Efter det blev jag sådär supersugen på chicken nuggets, (jag blir hungrig på helt fel tider nu för tiden. Kan aldrig äta när det faktiskt serveras mat, är inte hungrig vid de normala tiderna. Proppar alltid i mig all mat på eftermiddagen eller sent på kvällen...) därför gick vi till Burger King där vi träffade en Hugo från Vox. Vi åt kyckling med honom men inte fan blev jag mätt. Det gick så långt att jag till slut kom på mig själv med att sitta och bita sönder kycklingbenen för att få tag på benmärgen. "No wonder guys run to Texas to get away from you...." - Niklas Björkegren


Sådana här kvällar är jag så tacksam över att jag bor i Uppsala och har de mest underbara vänner man kan önska sig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0