öööuuuhhhhhh

Glömmer alltid at jag inte mår särskilt bra efter nattgibb. Lololpolkolo orkar inte

Jag är aldelles för trött för att kunna spela ordentligt så I´m gonnA tell you about my day

Jag gjorde alltså en intervju igår, och det kändes jättebra. Man blir så glad av att prata med henne! Det blev lite av en protusträff också, eftersom hon var ledare förra året, och så kom Ceraolo, Agnes och Nicho också. Underbara människor

På kvällen träffade jag the grabs from the skitrip och åt jättegod sushi. Vi lekte i en lekpark occh sen gick vi till IO. Nu är bara jag, Franco, Sångeland och Duncan kvar. Jag har varit så jävla grym på LoL inatt, älskar att jag är bättre än Franco.

Vet inte vad som händer nu, de kanske lämnar kvar mig här eftersom de har HEM ATT SOVA I I STOCKHOLM och jag måste ta mig heeela vägen till Uppsala


har så tråkiigt just nu

Kommentarer
Postat av: The Flying Whale

Nicho...-.-

Det stavas väl Nico?

2012-03-27 @ 23:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0