Produktiv dag

Två lektioner i skolan, londonmöte, redaktionsmöte, lunch med mamma, städade rummet, skrev lite till vårt nästa fansin, åkte till Therese, och precis rätt tajmat smsade Astrid och frågade om jag ville äta på stan. Chicken nuggets var min första tanke.

Så ja, det var vad jag gjorde ikväll. Åt chicken nuggets. Igen.

Och nu kommer förkylningen jag befarat (elva dagar av mestadels vitt bröd och nutella och sådant där annat som inte är särskilt bra för hälsan, skinnjacka och långa promenader om nätterna, snowboard i alperna om dagarna, umgåtts lite för mycket med en sjuk Franco, ja... I could see that one coming om man säger så.) tänker sova nu för imorgon ska jag träffa den nämnda sjuklingen igen.

Det blir första natten i min nya säng! Den är från 1700-talet och är egentligen en bäddsoffa men eftersom jag är så kort passar den mig perfekt. Jag har ungefär fyra centimeter till godo men det går väl. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0