What the fuck?

Tänkte ägna hela kvällen åt att skriva min krönika som jag ännu inte vet ämnet på, men inspirationen låg som vanligt på noll. Cyklade till stan för att umgås med From istället, satt vid ån ett tag och pratade. Promenerade lite, försökte reda ut våra liv. Gick sådär. Helt plötsligt träffade vi på Astrid och Niklas på gågatan. Astrid åkte hem men vi andra fortsatte promenera runt i Uppsala. Checkade lite halvt av "Klättra upp i lyktstolpen på stora torget" på min bucket list. Satt på Burger King och pratade om saker vi vill göra men inte gör.
Sedan sa jag och Niklas hejdå till From och började en nattlig promenad till Hågaby. Halva vägen var Niklas snäll och skjutsade mig på cykeln, UTAN att svänga hit och dit som han brukar göra. Tog oss bara en timme :))))))) Fattar inte riktigt hur Niklas lyckas hamna här varje natt, men så är det. Inte mig emot :)
Öh och ja, krönikan går ju åt helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0