I want you on the kitchenfloor

Det finns ingen plats jag gillar bättre än Elsas köksgolv just nu. Vet inte hur många gånger stackarn har fått kliva upp mitt i natten för att släppa in mig HAHA :( Det blev senare än tänkt igår, eftersom jag tappade bort garderobsnummerlappen. Mitt liv strikes again. Men jag fick tillbaka min jacka, åååhhhh var så rädd att den skulle bli stulen. Hade förstört hela kvällen. Det var skitroligt inatt i alla fall. Helt packat med folk, man fick knappt plats att dansa men fan vad vi röjde. Hatar alla dumma äckel som stör en i sitt dansande och vill att man ska röra fint på höfterna för de istället. Alltså FUCK YOU, jag vill dansa på riktigt.
 
Så Elsa fick kliva upp fem imorse för att öppna dörren för oss. Vi åt frukost och gick och la oss. Jag insåg att jag dygnat två dygn utan att tänka på det. Nu ligger astrid och tjuvfotar mig och jag känner mig obehagad.
ska dricka te ur Elsas nya tekanna. Livet är så härligt här.
 
:)
 
okej.. kollade igenom astrids bilder nu och hittade bilder på när jag sover. Creep.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0