lol

Mitt senaste inlägg var ju inte helt seriöst då. 
 
Här sitter jag på rosendal i glasögon och smutsigt ansikte. Lagom fräscht. Det var valvaka i skolan inatt och runt 300 elever var med. Sjukt roligt men åh så trött jag är idag, gled runt på skolan hela natten, sov fem minuter i repan men inget mer. Försökte somna i en soffa imorse men det gick inte. Nu ska jag försöka plugga HAHA. Har ändå inga lektioner idag men orkar inte dra hem. Känns ju som jag bor här nu. Den här natten vill jag återuppleva! 
 
Ska hämta Franco på stationen i eftermiddag och mysa med honom ikväll, imorgon taggar jag ju till LONDON med några vänner. Ååhh jag är helt fruktansvärt pepp trots att jag är skitorolig för min hälsa, jag är fan inte bra på att sova. Men jag ska inte klaga. 
 
Nu ska jag fortsätta plugga... uuusch vill sova, fast är inte ett dugg trött. Bara helt åt helvete ful och äcklig. 
 
och hungrig. damn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0