Den årliga shoppingdagen

Jag och Astrid tog paus från plugget och åkte till Stockholm för att shoppa. Huvudsaken var Urban Outfitters, men inte fan var det öppet (lol). Vi gick dit flera gånger för säkerhetsskull men nääeehh. Assurt. Men så hittade vi en sjuk rea på Weekday. Vintagekläder för 10-50 spänn! GALET VÄRT. Så dagen blev lyckad till slut, och vi ska förmodligen tillbaka till Urbans nästa vecka... hahaha
 
Tack för en fin dag älskade vän ♥
 
 
Nu sitter jag och dricker te och gör läxor. Nästan.
Har precis badat i ett rosa marshmallowbad!! Åh Lush in my heart, fattar inte att jag inte köpt grejer där tidigare! Förutom den där asgoda lipscruben som jag åt upp då... De har fått in en sån med popcornsmak, jag menar doft, nu också!! WONDERFUL
 
Bäddat sängen har jag också gjort, ska lägga mig och se på J...
 
ni behöver inte veta vad jag ska se på.
 
Livet är fint i alla fall.
 

Kommentarer
Postat av: astrid

tack själv! hahah bilden! har tagit typ alla dina bilder till blogg o profilbilder etc etc hehe <3

2012-10-22 @ 22:54:33
URL: http://kattenastrids.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0