I did have a blast

Igår såg jag Periphery. Det var underbart. Jag såg The Safety Fire och uh.. Buried something.. BETWEEN THE BURIED AND ME också.  Har aldrig lyssnat på de så var ju lagom pepp, men fan vad BRAAAAA och kuuuuul det var. Trummisen i Btbm var stört duktig, stod vid kanten och lekte creepy fangirl bakom skynket. Här är han och jag, vi blev bästisar:
 
 
Synd bara att jag aldrig kommer ihåg vad bandet heter.
 
Asrolig kväll i alla fall, var ju med så jävla härliga människor!!! Och alltså, PERIPHERY <33333 ÅHHH.
Mindre roligt att jag behövde kliva upp klockan 6 imorse för att åka till skolan. Men Franco var supergullig och klev upp tidigt för att göra frukost till mig trots att han hade sovmorgon. Ääälskling ♥
och Sebbe var supergullig och hämtade mig på stationen så att jag inte skulle komma försent till engelskan. Han fick fika som tack. GOTT MED KAKA
 
konstigt nog är jag still awake och har gjort en hjälteinsats med mitt RUM idag! Det ska bli rent igen. Det är lite tröttsamt att flytta grejerna fram och tillbaka från sängen till golvet hela tiden.
 
Nu tänker jag ta mig ett BAD för att det är BÄST. Puss på er ni är också bäst!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0