hej

Känns egentligen som en ganska tråkig, vanlig dag att skriva om men jag behöver en ursäkt till att inte gå och lägga mig riktigt än.
Jag var i skolan idag igen, woho! Och sedan begav jag mig till stan, eller rättare sagt till Sebastians lägenhet där det vankades te och choklad. Sedan drog vi till stan en snabbis, och jag hjälpte Sebbe med lite klädshopping. Tog typ femton minuter, och sedan hade han en kasse fylld med kläder. Jag är så jävla awesome, han är swag som fan.
 
Sedan dödade jag tid framför hans tv med how I met your mother och ännu mer choklad. Dagen avslutades med en biodejt med min Louise aka Illah-Vener. ♥ MAGIC MIKE alltså. Grymt. Under filmen fick jag ett sms om att jag har tid hos läkaren imorgon klockan 8.. hejdå sovmorgon. Har sprungit runt och packat grejer ikväll, ska mysa i Stockholm hela helgen (förutom de fyra timmar jag måste jobba på Tantens Gröna, och några timmar eller så för att fira Sofie på någon resturang). Fast jag vet inte hur mycket jag borde se fram emot det eftersom killarna är ute och.. är UTE, i denna kyla. De kommer bli sjuka hela bunten och jag tänker inte ta minsta lilla risk att bli sjuk igen.
 
Så ja jo, ska nog sova. Godnatt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0