Men det blir ju alltid bra tillslut

Alltså åhhh hhahaha orkar inte, jävla tåghelvete!!!!!
 

Det började ju bra igår. Missade inte tåget fast vi trodde att vi skulle missa tåget. Vi skulle till Stockholm och partaja, jag, Freja och Astrid. Trötta och hungriga tjejer mötte upp Alex och Amanda på centralstationen och gick till klubben och surade över hur lite folk det var trots att klockan var rätt mycket.
 
Men sen blev det awesome. Vi taggade till ordentligt och dansade hela kvällen. Hittade Franco och hans band också, kulkul. Det är så roligt att gå på klubb, man behöver liksom inte dricka för att det ska bli kul. Med bra musik och gott umgänge blir allt asroligt i alla fall. Och det tycker min mage och min plånbok om. Och levern också för den delen.
 
Vi fick alla plats hos Franco sen på något skumt sätt, men jag skulle upp klockan åtta så det blev inte så mycket till sömn. Vi lämnade Franco tjugo i nio och kom hem FUCKING NU. GHA!!!!!! Folk borde sluta hänga med mig för saker går ju alltid fel när jag är med HAHAHAHAH :(
 
Vi fastnade med Upptåget en bit utanför Knivsta och blev stående i typ 40 minuter. Jaha, tänkte jag, jag ska börja jobba om tjugo minuter så de får fan skynda sig lite. Då sa de att det var signalfel - som vanligt - och det kunde ta upp till EN TIMME. Så tåget rörde sig tillbaka mot Arlanda "sakta men säkert" och stannade lite då och då. Vid Arlanda skulle vi ta en buss som gick 12.10, och klockan var 11.20. Men så var det en snubbe som ba FUCK THAT, så vi delade en taxi med honom. Fyfan vad trött jag är på att åka bil från Arlanda nu. Hursomhelst, slutet gott, allting gott, och nu väntar vi bara på ersättning... jag ska ha en jävla massa värdekuponger alltså.
 
När jag kom hem hade iaf mamma gjort ordning frukost hos mig så nu sitter jag på jobbet och äter och det är SJUKT GOTT.
 
Förlåt för alla svärord i texten men jag är ganska trött. HAH. Woho idag får jag tåååååååårtaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0