Oh, wow, lovely

Jag läste någonstans (okej aftonbladet) att kakao är bra mot hosta.
Så ah
 
 
jag gick till skolan idag igen, för att lämna in en debattartikel och spela lite drums. Imorgon ska jag börja gå till skolan på heltid hehe. Jag är nog tillräckligt frisk nu!
   När jag gick hem genom skogen gick ett vuxet par framför mig och höll handen. Ett litet barn satt på mannens axlar. Paret stannade mitt i vägen och kysstes medan barnet skrattade och lekte med mannens hår. Åhh, det ar så fint att jag började le, och sen kunde jag inte sluta! Och hösten blåste på mig och jag fick löv i håret. Riktigt oh, wow, lovely-moment ♥
 
På bussen träffade jag Sheila och hon följde med mig hem. Det är så sjukt att vi bor i samma by men vi ses aldrig! Skönt att få catcha upp lite med henne :)
 
Nu ska jag ringa mi amor och planera helgen. Ibland hatar jag att ha ett andraliv i Stockholm...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0