SÅÅÅÅ....

Jag har inte bloggat på ett tag pga skolan och livet. Men nu är det vår och trots att jag inte har någon inspiration alls tänkte jag slänga upp lite inlägg då och då
 
Såååå...
Jag och Elin besökte Berlin, Paris och London under en vecka. Jag har ju rest ganska mycket, och kan lätt säga att denna resa var den mest utvecklande. Åh vi träffade så fina människor och besökte så vackra platser. Drack kaffe och vin i (måttliga) mängder, promenerade runt på gatorna i Montmartre, åkte vilse med buss, fastnade med tåget, dansade på skumma klubbar i Berlin och London... 
 
Vi har videobloggat sjukt mycket, när Elin skickat mig filmerna klipper jag ihop och lägger upp!
 
Nu är vi alltså tillbaka hemma, det är faktiskt väldigt skönt. Förutom den lilla detaljen att jag har neglectad skolan i två månader nu och har en heeeeeel del att ta igen. Och jag är väldigt, väldigt pank och har tusen sommarplaner, och snart börjar alla skivor och så vidare... 
 
Jag har inte tid att bry mig om studenten, så därför tänker jag inte göra det häller.#Hipster (varför i helvete stavade jag heller med ett ä? Har jag neglectad - NEGLECTAT, VAD ÄR DET HÄR?? - skolan SÅ mycket? )
 
Nu skall jag plugga och dricka te. Hejdå!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

WOOOOHOOO

2013-04-28 @ 16:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0