I was blessed with a curse

Kanske är det, 
ja det är nog, 
skitbra
att jag blev sjuk. 
Jag hade aldrig lyckats sitta hemma i tre dagar och bara skriva uppsatser annars. Vilket är precis vad jag behövt göra de senaste dagarna. Mitt huvud är pumpat med psykologi efter åtta timmars pluggande, jag blev precis klar med min sista uppgift och fick just ett glädjande besked av min lärare - MVG på alla uppgifter jag skickat in! VEM KIRRAR MVG I B-KURSEN WOOP WOOP!??!
 
Seriously though. Något väldigt konstigt hände mig igår. Jag blev helt plötsligt, utan förvarning, helt galet inspirerad och kunde knappt sitta still. Jag var dock tvungen att sitta still. Gjorde så mycket jag kunde sittandes, ville inte att inspirationen skulle gå till spillo - den brukar inte hålla på i all evighet liksom. Skrev ett par låtar, spelade lite gitarr trots mina icke existerande gitarrskills, skrev en krönika jag ska publicera här imorgon, planerade framtida resor och drömmar... Var tvungen att se på ett avsnitt Waterloo Road för att bli på sämre humör. Haha. 
 
Det konstiga är att inspirationen inte lagt sig än. Trodde aldrig att jag skulle hinna skriva klart mina psykologiuppsatser idag (DEADLINE!!!!!), men hah. Det gick. What. Nu har jag all tid i världen (jag älskar att inte gå i skolan) på mig att uppfylla mina drömmar. T ex skriva om min sommar här på bloggen. Har ju för tusan inte bloggat någonting alls, trots alla videos och bilder jag har från sommaren. Från och med imorgon kommer jag uppdatera bloggen med historier från Sylviestar's sommar. Den var fett spännande. 
 
Nu tänker jag kanske sova. Jag vet inte. JAG KAN GÖRA VAD JAG VILL! 
 
Puss 
 
Bilden är från ett Protus fortsättningsläger. Jag var där några dagar i sommar. Första dagen spöregnade det. Självklart skulle alla ut och dansa i regnet, helt jävla underbart. Protus vet hur man lever. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0