Så mycket för en produktiv dag

Idag är dagen då jag måste ta igen en veckas jobb och städning. 
Ställde klockan på åtta. 
Klev FAKTISKT upp halv nio! Vilket är ca en timmes kortare tid än vad det normalt brukar ta att kliva upp. 
Stod i köket ett bra tag och undrade vad tusan jag gjorde vaken. 
Gjorde någon slags frukost och satte i mig i soffan och startade tv:n. "Nu när jag är uppe så tidigt kan jag titta extra länge på BBC entertainment", tänkte jag med min logik. 
 
Så det gjorde jag. 
Till slut blev klockan ungefär så mycket som den brukar vara när jag är klar med frukost och alltet, när jag klivit upp normal jag-har-tagit-studenten/jag-är-sjuk-och-behöver-sova-tid. Men då var jag liksom redan fast. Tills snubben på TV började dra ordentligt sexistiska skämt. Alltså, brittisk humor i all ära, men vissa komiker har inte riktigt fått grepp om tjugohundratalet. 
 
Hur som haver, (vad det uttrycket nu betyder, kändes rätt att använda det här), jag tog mig ur soffan och städade mitt rum, diskade och vek tvätt. Duktigt värre! Sedan tänkte jag 
"Nu ska jag sätta mig i en timme framför datorn och jobba med Vintagemässan utan att FASTNA"
 
Kollade mailen. 
ALLTSÅ BIG MISTAKE!
Pappa hade vidarebefordrat ett mail om att Miley Cyrus kommer till Sverige. 
Alltså jag SKITER I vad 90 % av de jag känner tycker om henne (det gör jag inte alls, jag kommer antagligen skrika på er om ni uttrycker er på något fult sätt om henne), jag är FRUKTANSVÄRT TÄND PÅ KVINNAN och att hon kommer hit lindrar nästan, NÄSTAN, smärtan av Jonas Brothers splittring. 
 
ja detta har ju lett till lite för lång tids research om hur pass mycket drag det är för biljettförsäljningen och vilka biljetter jag ska köpa osv osv osv. Samt försöka dricka vatten så att jag inte svimmar. 

livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0