Varning för TMI

Idag satte jag in en spiral.
För er som inte gjort detta någon gång: Det gör ont.
Det gör
ONT.

Alltså tänk er mensvärk. Fast gånger 1000000. Aj.

Tänker inte gå in på det mer med risk för att skrämma iväg alla stackare som vill skaffa spiral. Jag kommer antagligen tycka att det är värt det när smärtan gått över och jag lyckats förtränga hur hemskt det var den första timmen. Heh.

Japp, så det har jag gjort idag. Har även legat i soffan och ätit godis because I'm worth it. Och kollat på Friends - bästa sjukserien. Försökte jobba. Gick inge bra.

(hahaha, det är jättesynd om mig, stackars lilla som nu kan ha sex närsomhelst och kommer slippa mensen framöver)

nämen seriously. Det gör ont. Ville bara säga det liksom.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0