hhagjgggsöjg

jag borde
lära mig att sova
och
lyssna på lektionerna
istället för att
reblogga
på min tumblr
 
denhär
 
men jag har
för många bra kompisar
för att sova
och tumblr är roligare
än samhällskunskap 
och naturkunskap
och filosofi på eftermiddagen är mer uttröttande
än intressant
 
 
jag borde
chilla 
och sluta vara inloggad på facebook
när jag borde
göra film
 
men hejhopp jag har fått ett filmjobb och tänker lägga ned all min jävla tid på film dessa veckor
(och öh plugg och musik och kanske träffa lite vänner också, man måste ju hålla igång
...) 
 
jag får liksom ingen ordning på mitt liv, Lars Winnerbäck är fortfarande mitt soundtrack 
men det gör ingenting alls just nu. 
Jag ska gräva ned mig i mig själv 
knarka dextro och 
jobbajobbajobbajobba, levalevalevaleva
sedan sova, för 
drama gör mig trött, 
känslor också 
 

Kommentarer
Postat av: sofie

jag finns alltid här <3

2013-02-04 @ 17:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0