Productive

Igår hade jag en sjukt produktiv och rolig dag.
Filmade hela förmiddagen. Förutom filmprojektet i skolan har jag fått i jobb att redigera Mad Artworks turnéinspelningar! Jätteroligt, fick filma de på grand igår. Om det är något jag älskar så är det att springa runt vid scenen med en filmkamera.
 
(en rolig paranetes, jag spelade fjortis i vårt filmprojekt, och jag tror att flera trodde att jag var seriös. För att clear things up; jag brukar inte se ut såhär vanligtvis:
 
)
 
Efter allt filmjobb träffades jag, Dårsa och Josip i replokalen och filade på låten vi ska spela upp på Rosendals akustiska konsert... och sen
pluggade jag med Elias. /shoppade med Elias. (varför blir det alltid så?)
lite senare kom Elin, och där slutade min produktiva dag, för tjejer som vi är gjorde vi inte så mycket annat än att snacka känslor.
Haltade hem, mitt ben är fortfarande åt helvete HAHA
ska till vårdcentralen (ni vet, mitt andrahem) idag och kolla upp vadfan som händer
 
Om ni någon gång går vilse i svavagallerian har ni här en karta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0