2012 - skitåret

Om ni bara visste hur lättad jag är över att skitåret är över.
Helt ärligt
förra året var inte annat än kaos precis överallt
inte bra kaos.
dåligt kaos.
 
Jag råkade på en curse år 2012. Jag tror faktiskt på riktigt att jag gjorde det. Och likaså tror jag att den förbannelsen lämnar mig iår.
 
Dock, när jag kollar på bilderna från skitåret inser jag att jag rest en hel del, precis som jag ville. Och haft roligt. Fast jag reste nog mest för att fly.
 
Hursomhelst
 
here we go
 
tjugohundratolv - skitåret:
 
Skitåret började bra. Jag ville nämligen till London och hittade en tjej som ville samma sak. Therese. ♥
    
 
Hade helt glömt bort det här. WHY?!!

                                                                                                  
Tapetserade om mina väggar och bytte rum. Det var sentimentala dagar. Fotade varenda centimeter av väggen, ska nog göra ett inlägg med de sedan. (Franco är nog ganska glad över att dessa posters försvann) :

HAHAH ELSA MINNS DU? ♥
          
 
Åkte ut på äventyr i Ungern och Österrike med bästa Alex och hans IB-vänner. Lärde mig åka snowboard (!!!!)
       
 
När veckan var slut var jag inte lika blyg som i början och god I'm happy to have you as friends guys!
      
 
Och eh oj. Mycket kan hända och göra livet lite mer komplicerat men... te amo
     
 
(hela maj låg jag sjuk i körtelfeber och hatade mitt liv på riktigt, men det är inte riktigt något jag vill minnas.)    
 
Sedan trotsade jag körtelfebern och åkte till London med fina tjejjooornaaa 
 
 
Och gick på Hultsfred med ännu fler fina tjejjoorr
    
 
VIKTIG HÄNDELSE PÅ ÅRET. En dag innan min födelsedag kom Sebastian hem och helt plötsligt var Uppsala inte lika tomt längre.
   
 
Sedan kom Elias hem och då blev Uppsala komplett!
         
 
Och ja jag fyllde arton också. Jag älskar att vara arton.
 
Flydde återigen från Sveriges fastland och hamnade på min favoritö. Gotland
         
 
... Där min mobil sorgligt nog dog för evigt.
       
 
Alla dessa skumma morgonbad på skumma platser. (Jag vet inte vad som är värst, att simma alkoholpåverkad, med kramp i tån, eller i stängda pooler med klor som förgiftar min pojkvän?) SÅNGIS, LET'S GO SWIMMING!
  
 
Allmänt fina sommardagar/kvällar:

  
 
Välplanerad resa till TURKIET med mina gamla tjejkompisar. Här släppte min curse lite och lät mig ha skitkul utan att något dåligt förstörde. :')
   
 
Familjesemester till England. Bristol - FREDDIES BACKE <33333
  
 
Lyme Regis
 
 
Winchester (vi träffade inte Colin Firth... men nästan kvinnan som gjorde honom berömd)
    
 
En adorable nalle flyttade in i mitt rum
 
Födelsedagsfiranden här och var
 
 
Kryssning med friends och soon-to-become-friends c:
 
LONDON IGEN ♥
       
 
Mitt band skaffade bandnamn, logga, och spelning. <33<3<3<3
 
Fastnade på Arlanda alltför många gånger
     
 
Åkte till Göteborg med Spansko
    
 
Julen var bra till en början. Det roligaste var att få granen att stå rakt. I alla fall när jag inte behövde hjälpa till.
 
Påbörjade en karriär som jultomte.

 
 
 
 
 Aah. Det var väl det. Tjugohundratolv. Nu känns det patetiskt att skriva att det var ett skitår. Men ni vet inget,  så ni kan inte säga något.
 
Nu är det ett nytt år och det ska bli grymt. Pusspuss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0