dött hjärta

Att gå ut på en torsdag kanske inte var den bästa idén 
men liksom, tacobuffé@Williams 
Jag är impressed, var sjukt fräscht och värt. 65 spänn, för världens bästa tacos!!! Ahwhhwhha
 
När jag kom hem tyckte jag att det var en fantastisk idé att gå och lägga mig med smink och kläder på. För att spara tid på morgonen liksom. När morgonen kom var den idén inte lika fantastisk längre. Men då hade jag ju inte tid att göra något åt saken. HAHA :(
 
fast det var ju värt det, alltså jag hade en jättetrevlig kväll.
Och nu har jag haft håltimme i hundra år. Skrivit en låt med en kompis. Jag ska vara med i Musik Direkt, folks. Jag och naturGustav. Så kan det gå! Hoppas att ni kommer och hejar på oss. Om ni inte gör det kan ni ju heja på hans andra band. Eller på Old Sparky trots att de inte deltagar. 
 
Hursomhelst gick jag in i det här grupprummet för att plugga istället för att äta lunch. Jag måste sluta att inte vara hungrig, det är fan inte bra. Men ikväll är jag ensam hemma. Ska laga värsta festmåltiden. 
 
hahahahha nej den går ni inte på.
 
The Kooks är min drog dessa dar. Fast enligt min psykologilärare är det pojkvännen jag hade för två år sedan. Fatta plågan att sitta på psykologilektionen och diskutera kärlek. JAG HATAR KÄRLEK, jag vet inte ens vad det är för något, jag är SÅ FÖRVIRRAD och it DRIVES MY HEAD IN som allt annat. VILL INTE, vill inte sitta på lektionen och berätta om mitt kärleksliv. Det är så urfuckat och konstigt och jag vet inte. Jag vet ingenting. 
 
Det här inlägget började positivt men det verkar inte som att min blogg kommer bli så mycket bättre än så. Hejdå alla läsare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0